2o Επιστημονικό συνέδριο Πανελλήνιας ένωσης σχολικών συμβούλων

Η διοργάνωση του Συνεδρίου αποτελεί συνέχεια των δράσεων της ΠΕΣΣ, μετά την επιτυχή διεξαγωγή του 1ου Συνεδρίου στην Κόρινθο τον Νοέμβριο του 2013, στην προσπάθεια των Σχολικών Συμβούλων να συμβάλλουν ενεργά στο δημόσιο διάλογο για τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα. Το 2o Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ) στοχεύει στην προσέγγιση των σύγχρονων επιστημονικών παραδοχών και ερευνητικών δεδομένων σχετικά με το πεδίο των εκπαιδευτικών πολιτικών, τη συνδιαμόρφωση προτάσεων για τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και την ανάδειξη της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Οι εκπαιδευτικές πολιτικές αναφέρονται σε σημαντικές όψεις της διδακτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας, οι οποίες προσδιορίζονται από την επικράτηση συγκεκριμένων κάθε φορά θεσμικών επιλογών, πρακτικών και προσεγγίσεων, η κατανόηση των οποίων διαμορφώνει πρόσφορο έδαφος συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων και συνεισφέρει πολύπλευρα στο εκπαιδευτικό έργο.

Το Συνέδριο απευθύνεται στην επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα και θα διεξαχθεί στις 27-29 Μαρτίου 2015, στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το Περιφερειακό Τμήμα της ΠΕΣΣ στην Κεντρική Μακεδονία (ΠΕ.Τ. Κ. Μακεδονίας), τη συμπαράσταση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης Κ.Μακεδονίας, και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Το Συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΣΣ φιλοδοξεί να αποτελέσει βήμα ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ των μελών της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας, με την παρουσίαση ερευνητικών εργασιών, θεωρητικών μελετών και αναλύσεων που αφορούν στο σχεδιασμό, χάραξη και εφαρμογή των εκπαιδευτικών πολιτικών στο ελληνικό σχολείο κατά τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα.

Θεματικές ενότητες:

  • Σχεδιασμός, εφαρμογές, πρακτικές Εκπαιδευτικών Πολιτικών
  • Είδη και μορφές εκπαιδευτικών πολιτικών
  • Θεωρητικές παραδοχές και ερευνητικές προσεγγίσεις
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Αναλυτικά Προγράμματα
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Ειδική Αγωγή
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική διαδικασία
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Πολυγραμματισμοί
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών
  • Εκπαιδευτικές πολιτικές και Αξιολόγηση

Κατεβάστε απο εδώ τον Β’ Τόμο των Πρακτικών του Συνεδρίου