3 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

" Κανείς δεν μένει πίσω"

" Κανείς δεν μένει πίσω"

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον 4ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Include School for All

Include School for All

.

"Σε ένα σχολείο που ενθαρρύνει την ισότιμη συμμετοχή όλων, κάθε μαθητής είναι μοναδικός. Η ξεχωριστή φροντίδα για τον κάθε έναν, καταργεί τις διακρίσεις στην πράξη και υποστηρίζει την μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, ισότιμα. Η ψηφιακή τεχνολογία, γίνεται αρωγός στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών, γεγονός που καθιστά την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επιτακτική ανάγκη". Αυτό είναι το συμπέρασμα της επιστημονικής συνάντησης που διοργάνωσε το Include στ

Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής

Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής

.

"Κανείς δεν μένει πίσω"

"Κανείς δεν μένει πίσω"

"Κανείς δε μένει πίσω" Βασική αρχή που διαπερνά τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ στην ατζέντα 2030 H συνέντευξη της Ανδρομάχης Νάνου, Προέδρου του Include στον Απόστολο Λικεσά, από την Εφημερίδα των Συντακτών στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ενημέρωσης αναφορικά με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και με επικέντρωση στην έκθεση του ΟΗΕ για την ποιότητα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα 4ος ΣΒΑ και στην αρχή "κανείς δε μένει πίσω". Η συνέντευξη ηλεκτρονικά https://www.efsyn.gr/.../263622_anis

 

Ποιοί Είμαστε

Το Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής,

 «INCLUDE» ιδρύθηκε ως επιστημονικό σωματείο το Μάρτιο του 2011

 για να προωθήσει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση (Inclusive education)

σύμφωνα με τις αρχές που περιλαμβάνονται στη Σύμβαση κατά των Διακρίσεων στην Εκπαίδευση

( Ηνωμένα Έθνη, Σειρά Συμβάσεων, Τόμος 429, Νο. 693)

 και τη σύμβαση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία

 ( Convention on the Rights of Persons with Disabilities άρθρο 24, 2006).

Η δράση του Include είχε ξεκινήσει με άτυπες μορφές παρεμβάσεων από το 2009

(βλ. Εφημερίδα τα ΝΕΑ, Σαββατοκύριακο 21-22 Νοεμβρίου 2009, Ζω στη Θεσσαλονίκη (ένθετο), Άρθρο: Δικαίωμα στην ένταξη).

Judo For ALL

Συμπεριληπτική Δράση

"Ότι και να κάνεις, αν θέλεις να το πετύχεις στην τελειότητά του, πρέπει να αξιοποιήσεις την δύναμη του σώματος και του νου σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αυτός είναι ο σπουδαίος δρόμος. Αυτό τον δρόμο τον ονόμασα Judo."

Jigoro Kano

Αυτοεπίγνωση- Αυτορρύθμιση

Συμπριληπτική Δράση

"Αυτοεπίγνωση" είναι η επίγνωση του εαυτού μας,το «γνώθι σαυτόν». Η κατάσταση βαθιάς αυτοσυνείδησης, η πλήρης κατανόηση της ατομικής αιτιότητας. Μαθαίνουμε την "Αυτορρύθμιση" που είναι η ικανότητα που κάθε άτομο κατέχει στην διαχείριση της κατάστασης των συναισθημάτων, των συμπεριφορών, της προσοχής και βοηθά στην επιδίωξη θετικών στόχων.

Robotics For All

Συμπεριληπτική Δράση

Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται και να πετυχαίνουν κοινωνικούς και γνωστικούς στόχους.Η δραστηριότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής στο «Σχολείο για όλους Tokei Μaru» είναι ευκαιρία για διεπιστημονική και συνεργατική μάθηση ,και συμβάλλει στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων

CONTACT INCLUDE

+30 2315 555706

©2019 by INCLUDE. Proudly created with Wix.com

" Κανείς δεν μένει πίσω"

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον 4ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Go to link