top of page
  • Εικόνα συγγραφέαInclude School For All

Ψηφιακές τεχνολογίες & δεξιότητες σε συμπεριληπτικά περιβάλλοντα μάθησης

Έγινε ενημέρωση: 30 Νοε 2020

"Σε ένα σχολείο που ενθαρρύνει την ισότιμη συμμετοχή όλων, κάθε μαθητής είναι μοναδικός. Η ξεχωριστή φροντίδα για κάθε έναν μαθητή, καταργεί τις διακρίσεις στην πράξη και υποστηρίζει την μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, ισότιμα. Η ψηφιακή τεχνολογία, γίνεται αρωγός στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών, γεγονός που καθιστά την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επιτακτική ανάγκη". Αυτό είναι το συμπέρασμα της επιστημονικής συνάντησης που διοργάνωσε το Include στο πλαίσιο του DSI ERASMUS+ με συντονίστρια και επιστημονικά υπεύθυνη την Δρ Ανδρομάχη Νάνου, το Σάββατο 7-11-2020 .


Δελτίο Τύπου DSI(1)
.docx
Λήψη DOCX • 978KB




Translating constructivism into instructional design: Potential and limitations Journal of Educational Technology & Society file:///C:/Users/Owner/Downloads/Translating_constructivism_into_instruct(1).pdf


41 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


bottom of page