top of page

Ψηφιακές τεχνολογίες & δεξιότητες σε συμπεριληπτικά περιβάλλοντα μάθησης

  • Εικόνα συγγραφέα: Include School For All
    Include School For All
  • 19 Νοε 2020
  • διαβάστηκε 1 λεπτά

Έγινε ενημέρωση: 30 Νοε 2020

"Σε ένα σχολείο που ενθαρρύνει την ισότιμη συμμετοχή όλων, κάθε μαθητής είναι μοναδικός. Η ξεχωριστή φροντίδα για κάθε έναν μαθητή, καταργεί τις διακρίσεις στην πράξη και υποστηρίζει την μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, ισότιμα. Η ψηφιακή τεχνολογία, γίνεται αρωγός στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών, γεγονός που καθιστά την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επιτακτική ανάγκη". Αυτό είναι το συμπέρασμα της επιστημονικής συνάντησης που διοργάνωσε το Include στο πλαίσιο του DSI ERASMUS+ με συντονίστρια και επιστημονικά υπεύθυνη την Δρ Ανδρομάχη Νάνου, το Σάββατο 7-11-2020 .






Translating constructivism into instructional design: Potential and limitations Journal of Educational Technology & Society file:///C:/Users/Owner/Downloads/Translating_constructivism_into_instruct(1).pdf


 
 
 

Commentaires


www.include.edu.gr
info@include.edu.gr
#kaneisdenmeneipisw

 

+30 2315 555706

Our Social Media

  • Facebook
  • Instagram

©2019 by INCLUDE. Proudly created with Wix.com

bottom of page