top of page

Το Include δημοσιεύει το επιστημονικό του έργο σε δεθνή επιστημονικά περιοδικά

Συμπεριληπτικές πρακτικές στην Εκπαιδευτική Ρομποτική

Επιμορφωση εκπαιδευτικών και γονέων παιιδών με αναπηρία για επανακίνηση και αναζωογόνηση
Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment:TPTWorkshops’ material

Τεχνικές αυτοεπίγνωσης και αυτορρύθμισης
για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές

Συμπεριληπτικές πρακτικές στη γειτονιά
Νάνου, Α., Γαβριηλίδου, Κ., Ραπτοπούλου, Α. (2014). Βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά. Μία πιλοτική έρευνα-δράση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 64, 58-77.
https://shorturl.at/hiPSU

Πώς συμπεριλαμβάνουμε μαθητές με ΔΑΦ στην εκπαιδευτική ρομποτική
Nanou A.,Tsiomi E., Oikonomou A., Karampatzakis, D. (2021). The SaS Strategy Training for Children with ASD in Inclusive Educational Robotics Activities,Education. Innovation. Diversity. Vol 2,34-52
DOI:
https://doi.org/10.17770/eid2021.2.6723

Βελτίωση των αλληλεπίδράσεων στη γειτονια μέσα απο το παιχνίδι

Εκπαιδευτικές συμπεριληπτικές πρακτικές
Νάνου, Α., Πατσίδου, Μ. (2017). Αναζητώντας τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μοντέλου εκπαίδευσης σε ένα σχολείο για όλους. Θέματα Ειδικής Αγωγής, Τεύχος 78, σελ. 20-28.
https://shorturl.at/crLR6
No education target should be considered met unless it's met by all (UNESCO, 2016, p. 7)
bottom of page