top of page
Balls

Το Include δημοσιεύει το επιστημονικό του έργο σε δεθνή επιστημονικά περιοδικά

%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82%20%CF%84%

Επιμορφωση εκπαιδευτικών και γονέων παιιδών με αναπηρία για επανακίνηση και αναζωογόνηση

 
Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment:TPTWorkshops’ material

Children Embracing in Circle

Συμπεριληπτικές πρακτικές στη γειτονιά

Νάνου, Α., Γαβριηλίδου, Κ.,  Ραπτοπούλου, Α. (2014). Βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά. Μία πιλοτική έρευνα-δράση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 64, 58-77.

https://shorturl.at/hiPSU

Building Robot

Πώς συμπεριλαμβάνουμε μαθητές με ΔΑΦ στην εκπαιδευτική ρομποτική

Nanou A.,Tsiomi E., Oikonomou A., Karampatzakis, D. (2021). The SaS Strategy Training for Children with ASD in Inclusive Educational Robotics Activities,Education. Innovation. Diversity. Vol 2,34-52
DOI:
https://doi.org/10.17770/eid2021.2.6723

Children and Teacher in Kindergarten

Εκπαιδευτικές συμπεριληπτικές πρακτικές 

Νάνου, Α., Πατσίδου, Μ. (2017). Αναζητώντας τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μοντέλου εκπαίδευσης σε ένα σχολείο για όλους. Θέματα  Ειδικής Αγωγής, Τεύχος 78, σελ. 20-28. 

https://shorturl.at/crLR6

No education target should be considered met unless it's met by all (UNESCO, 2016, p. 7)

bottom of page