
Το Include δημοσιεύει το επιστημονικό του έργο σε δεθνή επιστημονικά περιοδικά

Nanou A., Karampatzakis D. (2023). The Participation of Students with Autism in Educational Robotics: A Scoping Review. Social Sciences. 12 (12): 675.
https://www.mdpi.com/2076-0760/12/12/675

Νάνου, Α., Πατσίδου, Μ. (2017). Αναζητώντας τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μοντέλου εκπαίδευσης σε ένα σχολείο για όλους. Θέματα Ειδικής Αγωγής, Τεύχος 78, σελ. 20-28.
https://shorturl.at/crLR6

Νάνου, Α., Γαβριηλίδου, Κ., Ραπτοπούλου, Α. (2014). Βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά. Μία πιλοτική έρευνα-δράση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 64, 58-77.
https://shorturl.at/hiPSU

When Distance Learning becomes Autism-Friendly. A Guide for teachers , parents, professionals and caregivers

Nanou A.,Tsiomi E., Oikonomou A., Karampatzakis, D. (2021). The SaS Strategy Training for Children with ASD in Inclusive Educational Robotics Activities,Education. Innovation. Diversity. Vol 2,34-52
DOI:
https://doi.org/10.17770/eid2021.2.6723

Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment:TPTWorkshops’ material





