top of page
No education target should be considered met unless it's met by all (UNESCO, 2016, p. 7)

Cooperative strategies for children with Autism Spectrum Disorders in inclusive robotic activities
2020, Evaggelia Tsiomi, Andromachi Nanou

2015, Εριφύλλη Σακαλίδου, Σταθακοπούλου Ροζαλία , Γαβριηλίδου Κωσταντίνα, Ανδρομάχη Νάνου

2013, Ανδρομάχη Νάνου, Πατσίδου Μαρίνα, Γκαράνης Ανδρέας, Χαριοπολίτου Αικατερίνη

2020, Maria Kontogianni, Andromachi Nanou

2014, Δρ. Ανδρομάχη Νάνου, Κωνσταντίνα Γαβριηλίδου, Αναστασία Ραπτοπούλου

Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment:TPTWorkshops’ material
2013,A n d r o m a c h i N a n o u , A n d r e a s G k a r a n i s
I n c l u d e , Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

2017, Νάνου Ανδρομάχη ,Πατσίδου Μαρίνα

2020, Ανδρομάχη Νάνου, Ανδρομάχη Γιατράκου, Αυγερινός Μαϊστρέλλης
bottom of page